آکنه صورت

پاکسازی پوست از آکنه با روش درونی

پاکسازی پوست از آکنه دار به روش درونی کاملاً اساسی است. از خوردن غذاهای نشاسته‌ای خصوصاً محصولات آردی، غذاهای خیلی چرب یا شیرین خودداری کنید. مقدار مصرف شکلات‌ها و کیک‌ها را به حداقل برسانید. تاحدامکان به مقدار فراوان میوه تازه و سالاد میل نمایید. به میزان کافی بنوشید.

آکنه صورت

صبح را با خوردن لیموی تازه در داخل یک لیوان آب داغ شروع کنید. این عمل فوق‌العاده شاداب‌کننده پوست می‌باشد و متابولیسم بدن را به‌خوبی به کار می‌اندازد.

برای پاکسازی پوست از آکنه چای‌های گیاهی را جایگزین چای معمولی بکنید. بسیاری از چای‌های گیاهی به شکل بسته‌های کیسه‌ای (tea bag) در دسترس است که می‌توانید آن‌ها را به‌راحتی مصرف نمایید.

چای گیاهی بهترین تقویت‌کننده کلیه‌ها است که هرکدام مسئول شستشو دهنده سموم بدن با آب می‌باشد.

چای میوه گل سرخ نوع جالبی است؛ زیرا یک منبع خوب ویتامین ث می‌باشد و این برای پاکسازی پوست از آکنه مفید می باشد.

لک‌ها و سرسیاه‌ها را دست‌کاری نکنید، بر استفاده منظم از بخور گیاهی تکیه نمایید و ماسک‌ها را به کار ببرید تا آنها را به سطح پوست آورده و خارج سازید.

پوست برش

زمانی که شما دوره فشرده مصرف بخور و ماسک‌ها را شروع می‌نمایید، به نظر می‌رسد شرایط پوست قبل از بهترشدن بدتر می‌گردد. این پدیده به این دلیل است که بسیاری از آلودگی‌ها به‌خوبی در زیرسطح پوست قرار می‌گیرند و تنها راه خارج‌کردن آنها بالا آمدن این آلودگی‌ها از میان ‌پوست می‌باشد. به مقدار زیاد آب و چای‌های گیاهی بنوشید که این کار به برطرف ساختن سریع آلودگی‌ها و سموم کمک خواهد نمود.

برای خرید چای های گیاهی از فروشگاه یاتروس، اینجا کلیک کنید.

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال یا نیاز به کمک دارید؟